Länge sen sist...

Oj, det var visst ett tag sen sist. Jag har flyttat...men inte riktigt landat. Tycker det är riktigt tungt att leva ensam. Visst har jag sällskap, men saknar det där trygga med att vara 2 om allt. Dela vardagens bekymmer och nöjen. Ha nån att se en bra film med & bara krypa ihop i soffan och vara...

Barnen har tagit allt förvånansvärt bra, Johannes har det lite jobbigt just nu, men det var bara några veckor sen Peter flyttade till sin nya lägenhet, så han landar nog snart.

Idag är det valborg och jag får hem lilleman. Kanske blir det en brasa, kanske stannar vi hemma... vi får se helt enkelt. Imorgon blir det iallafall tokstress med deklaration och såna där viktiga saker som jag har hört är bra att göra i tid :-S.

Har börjat jobba på riksdagen också, och det är riktigt kul! Massor med nya arbetskamrater & en himla juste stämning. Trivs otroligt bra i gruppen, men skulle såklart vilja jobba lite mer än mina fjuttiga 50 timmar... På fredag blir det objektsmöte & efter det eventuellt utgång. Eller...utgång blir det, hoppas bara att det är lite roligt folk som ska med! :).

Nu ska jag städa lite innan Johannes dyker upp. Ses en annan dag :)

*poof*

Kommentarer
Postat av: Arne

Kul att du bloggar igen! Eler kul och kul, bra att du skriver lite iallafall för jag vill verkligen läsa. Ja ja...

PS. Det är morgon och jag är full. Bara en sån sak. haha DS,

2011-05-03 @ 05:57:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0