2 dar i rad

Vilket juste flyt!

Idag sitter jag som vanligt på jobbet och har lite dötid, det är ju då det passar att blogga lite. Livet flyter på i sin stilla lunk. Vackert höstväder idag, men kallt...bitande kallt. Jag har inte fått nån jobbjacka än, så de yttre ronderna är snorkalla! Idag är det MYCKET folk i huset, några höjdare från US of A och några chefer. Dessutom fullt med blåkläder! Me like! Kul när det springer lite folk här för en gångs skull.

Igår ringde en kvinna som vill hyra ut sin lägenhet till mig, jag ska dit och titta imorgon. Men jag vet verkligen inte om jag har råd att hyra den. Hyran ligger på 7000 i månaden, den här lönen fick jag ut 11.000. Det rimmar ganska illa. Jag blir lite nedstämd när jag tänker på pengar, jag vet verkligen inte hur jag ska lyckas tjäna ihop till en hygglig månadslön. Jobbar jag 100% blir det fortfarande inte särskilt bra inkomst, dessutom kommer jag isåfall nästan aldrig träffa barnen. Framförallt inte Johannes, för jag kommer inte kunna varken lämna eller hämta på dagis.

Livet är ett jävla skitställe att vara på och allt känns extremt tungt. Massor med hinder på vägen, och jag vet FAN inte hur man klättrar över. Giv mig styrka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0