Morgonstund har guld i mund...

...eller i mitt fall kaffe. Idag krävs nog mängder av kaffe för att hålla mig vaken. Hade en trevlig kväll igår på mitt favoritställe och kom väl hem något sent (23). Sovtid inatt...5 timmar... Men men...som man bäddar...

Ja, så var det det här med punkter, jag gillar punkter som ni kanske har märkt, men ibland kanske det kan bli aningens för många i ett inlägg. Om man stör sig på det föreslår jag att man letar upp en annan blogg att läsa, mitt liv är ju inte sådär jätteintressant just nu iallafall.

På lördag eftermiddag åker vi direkt från kolmården till nyköping och lillebror. Ska bli jättemysigt att ses igen, bara snacka lite skit och se våra söta småpojkar leka tillsammans. Jag längtar!

...Nej...hämta mer kaffe kanske...

L8er

Kommentarer
Postat av: Arne

"Morgonstånd är guld i mun" heter det väl? :-D

2010-11-21 @ 14:57:32
URL: http://punkarne.blogg.se/
Postat av: Arne

"Morgonstånd är guld i mun" heter det väl? :-D

2010-11-21 @ 14:58:41
URL: http://punkarne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0