Döda tid...

Jag har kommit på ett toppenbra sätt att döda lite tid här i vaktkuren...Jag städar *s*. Jag upptäckte nämligen att han som jobbar här förmodligen inte vet vad en dammtrasa är, men det vet ju jag som tur är...och jag kan använda den också. Igår städade jag själva kuren, rensade bort gammalt skräp bla. (hoppas min kollega inte saknar nåt när han kommer tillbaka) och idag tänkte jag ta hand om det lilla pentryt/hallen som också hör hit. Tänkte stjäla lite blommor från kontoret brevid också, men jag vet inte om jag törs, kollegan kanske blir tokig om jag gör för många förändringar på en gång. *s*

Ikväll ska jag träffa min extrasyster Kicki, underbara Kicki. Jag saknar henne så och vi ses alldeles för sällan, men så är det ju nu när vi är vuxna...Vi har egna liv, egna familjer och sist men inte minst, egna jobb...Det hinns inte med liksom. Kicki har precis gift sig med sin drömprins, världens goaste kille. Han verkar vara toppenmysig. Tyvärr har jag inte hunnit lära känna honom, men jag vet att han är bra för Kicki, däför gillar jag honom. Romantisk är han också, hans tal på bröllopet lämnade inte ett öga torrt. Är så glad för Kickis skull!

Jag är lite orolig för kvällens väder, min vana trogen tog jag inte med mig ngn kofta...Det är ju sommar...Men det blåser lite oroväckande kallt idag, hoppas det mojnar till kvällen, annars blir det nog ingen uteservering för fru Uvehags del.

Häpp...undrar just om man ska sätta igång och städa lite?!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0